Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Tuesday 2 May 2017

Hari Bio Velocity (BV) 2017

Assalamualaikum,

Cerita terperam dah hampir 2 minggu tak menyempat nak menaip cerita. Sibuk sangatlah kononnya tu... Dah sudah, tak payah nak buang masa, kita cerita dari awal.

08 April 2017, saya berpeluang menyambut Hari Bio Velocity 2017 bertempat di Dewan ....., Ampang bersama-sama lebih 1000 orang ahli SHOM. Sambutan sangat meriah dengan pengisian info berbentuk ilmiah disamping cabutan bertuah dan sesi fotografi berlatar belakangkan produk2 Bio Velocity.

Apa itu Bio Velocity?
Saya dah pernah terangkan sedikit tentang tenaga BV ni. Anda boleh klik DISINI untuk info lanjut.

Apa Produk Bio Velocity?

Terdapat 4 produk HOM yang telah disuntik dengan elemen aura BV iaitu:-

1. Bio Velocity Sleep Mate (BVSM)

Teknologi BVSM adalah tenaga matahari pada waktu Dhuha yang disimpan dan diseimbangkan dengan garam laut dan disuntik ke dalam pelapik tilam BVSM. Befungsi untuk memberi keseimbangan dan kesihatan secara mudah dengan kuasa penyembuhan BVSM. Penggunaan secara konsisten dalam jangka masa panjang dapat memberi manfaat kepada badan agar kekal sihat dan kehidupan yang lebih berkualiti.

2. Bio Seleza 

Bio Seleza Faminine Pad adalah hasil gabungn teknologi BV, Infrared (FIR), Ion Negatif dan Nano Silver. Memberikan kesihatan kepada tubuh melalui pemakaian yang konsisten.


3. BV Alfalfa Concentrated

Alfalfa adalah suplemen yang baik untuk kesihatan sesuai dengan gelarannya sebagai raja tumbuhan. Alfalfa secara semula jadi kaya dengan mineral seperti kalsium, magnesium dan zat besi serta lain-lain mineral penting dan vitamin termasuklah vitamin A, D, E, K di samping mengandungi semua kumpulan vitamin B, biotin, asid folik, potasium dan lain-lain. Selain itu, alfalfa kering sangat kaya dengan protein. Bio Velocity Alfalfa adalah supplement yg sangat2 bagus di ambil sebagai makanan  tambahan harian. Ini kerana ia dapat membantu meningkatkan tahap tenaga, memperbaiki aura tubuh badan, anti-radiasi dan anti-stress. Molekul Bio Velocity Alfalfa juga lebih kecil berbanding alfalfa jenama yang lain. Molekul yang kecil menjadikan peratus serapan mineral oleh badan lebih tinggi. Bio Velocity Alfalfa boleh di ambil oleh semua peringkat, kanak-kanak yang tidak suka makan sayur WAJIB ambil Bio Velocity Alfalfa sebagai supplement kerana 1 sudu alfalfa bersamaan dengan 1kg sayuran. Bagus kan?

4. JTX Air Tracker

JTX Airtracker merupakan satu sticker yang ditampal pada air filter kenderaan ANDA & kesannya boleh dirasakan SERTAMERTA. Ia berfungsi untuk menukarkan molekul-molekul udara menjadi struktur molekul-molekul yang halus sebelum masuk ke dalam kebuk pembakaran enjin. Struktur molekul-molekul yang halus ini membolehkan bahan api dapat dibakar sepenuhnya dengan kadar optimum. Pembakaran yang berlaku secara optimum di dalam kebuk pembakaran enjin dapat meningkatkan prestasi enjin dengan gerakan omboh yang lebih lancar serta menjimatkan bahan api. 


Okay, sampai sini dulu cerita tentang Hari Bio Velocity. Nanti insyaAllah saya cerita sikit tentang testimoni2 best BV ni. Kalau anda nak tahu detail tapi tak dan nak tunggu entri akan datang, komen di ruangan dibawah. Nanti saya akan cuba reply segera. ;)

Fast Action, Fast Result! 
~Jihad Ekonomi Berjemaah~ Hanina Sulaiman Call/SMS/WhatApps : 0193010149

No comments:

Post a Comment