Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Friday 13 February 2015

Keputusan Temuduga PTD 2015

Alhamdulillah..

Baru sebentar tadi saya mendapat berita bahawa calon temuduga Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) sudah boleh membuat semakan keputusan yang sangat mendebarkan ini. Sepatutnya 15.02.2015 keputusannya keluar, namun ia lebih awal dari yang disangka.hehe..

Nak tahu keputusan temuduga saya? Jom semak  ;)

Ekspresi wajah saya agak2 yang mana ya?


Mula-mula klik pada laman web www.spa.gov.my. PIlih Semakan Keputusan Temuduga dan pilih jawatan yang berkaitan. Masukkan nombor kad pengenalan calon dan jeng...jeng...jeng... tunggu sehingga keputusan dipaparkan.

Keputusan yang telah dijangka
Walaupun saya tidak berjaya kali ini, namun saya tetap bersyukur kerana diberi peluang untuk hadiri temuduga bagi jawatan supreme ini. Alhamdulillah..

Sampai sini saja ya. ;)




No comments:

Post a Comment