Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Tuesday 29 March 2016

Bibir Menawan Cozuma

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, baru saja update blog ini, rezeki datang mencurah-curah. Ramai yang bertanya tentang lipstik Cozuma. Ada warna apa, berapa ringgit, cantik ke tak? Okey, kali ini saya tulis cerita khusus untuk lipstik 5 bintang ini. Semangat ni!!

Lipstik Cozuma ada 2 jenis ye. Satu Cozuma Mattifying Lipstick dan satu lagi adalah Cozuma Glitzy Shine Lip Gloss.

 Warna-warni Lipstick Cozuma

Cozuma Mattifying Lipstick

Untuk Cozuma Mattifying Lipstick ni, ia boleh didapati dalam 10 warna menarik seperti yang terdapat dalam gambar dibawah. Saya ambil gambar rujukan daripada blog Puan Akhma untuk memudahkan anda melihat warna2 lipstik setelah dioles.

Warna warni Cozuma Mattifying Lipstick

Untuk Cozuma Glitzy Lip Gloss Series pula, terdapat 5 warna "berani" untuk anda pilih. Sesuai dengan namanya, warna agak cair namun ia memberi efek lebih elegen.

Cozuma Glitzy Lip Gloss

Mana satu yang lebih cantik?

Jika anda tanya saya, yang mana satu lebih cantik, saya lebih berminat dengan Cozuma Glitzy Lip Gloss memandangkan saya seorang yang suka kelihatan natural. Antara warna kegemaran saya adalah Admirar Pink dan Sugar Peach. 

Untuk Cozuma Mattifying Lipstick pula, saya cadangkan Pandora Red dan Fantasy Kiss kerana ia lebih menonjol tanpa sedar.hihihi.. Ramai pelanggan saya juga tertarik dengan warna2 cair seperti Romance Pink dan Loly Pink. Apa pula pilihan anda?

Harganya?

Harga bagi kedua-duanya adalah sama iaitu RM 44.00 (Sem. Malaysia) dan RM 46.00 (Sabah/Sarawak). Sangat berbaloi kerana ini adalah produk 5 bintang!

Apa tunggu lagi? Dapatkan lipstik dan lip gloss anda segera. Pastinya harga istimewa hanya untuk pembaca blog saya. ;)

Fast Action, Fast Result!

 Hanina Sulaiman
 Call/SMS/WhatApps : 0193010149

 ~Jihad Ekonomi Berjemaah~

No comments:

Post a Comment