Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Friday 5 August 2016

ONEXOX Season Pass bikin panas!!

Assalamualaikum..

Hari ni syarikat telekomunikasi yang tengah hangat dipasaran sedang membuat promosi HEBAT! Apa yang hebat sangat tu? Memperkenalkan ONEXOX SEASON PASS (SP), pakej data paling jimat abad ini. Hehehe..

OneXOX Season Pass

Saya sendiri adalah pengguna simkad hijau yang best ni. Walaupun saya telahpun mempunyai 2 talian postpaid (1 suami bayar, 1 kongsi talian dengan rakan pejabat) tapi saya tetap menggunakan ONEXOX sebagai talian internet saya (untuk broadband) Kenapa? Kerana servis 4G yang laju, dan pakej data yang murah. Sebelum ni promosi RM28/1.5GB sebulan. Berbaloi untuk saya layari internet dirumah. Kadang2, data pun tak habis. Hehe..

Happy Hour.. rugi tak beli!@

Dengan adanya SP ni, saya makinlah tersenyum lebar.. Mana taknye, saya beli HAPPY HOUR RM29 (2GB), saya boleh menggunakannya untuk tempoh yang lama. Oh ya, lupa nak bagitau, simkad Onexox ni juga mempunyai tempoh aktif yang panjang iaitu 28 bulan dan bertambah apabila anda isi semula (topup/reload). Maksudnya topup la berapa banyak pun, kredit masih boleh digunakan selagi tempoh aktif tak luput. Dan begitu juga dengan data SP ni, ia boleh digunakan selagi simkad aktif.

Faham tak faham?hehe.. jom baca penerangan yang saya ambil dari facebook..

APA BEST ONEXOX SEASON PASS?
Sekali beli..
8GB data + 50min all network = RM109.90 Only.
Jadinya...
.
.
.
.
Pengguna 5GB =RM68.68
Pengguna 4GB =RM55
Pengguna 3GB =RM41.25
Pengguna 2GB =RM27.47
Pengguna 1GB =RM13.75
Pengguna 500mb =RM6.87

Pakej tang ditawarkan.. jimat baq hang!!

Dan.. Season Pass 8GB didatangkan dgn PERCUMA 50minit masa Call
Jimat tak jimat?
SEBENARNYA KELEBIHAN ONEXOX GUNA IKUT KEPERLUAN:
✔Beli Data Pukal 8GB dan pakai bila perlu sahaja
✔boleh ambik 500mb/sebulan, boleh pakai sampai selama 16 bulan!  (Setakat WA/FB/IG.. cukup no 500mb/bulan)

Atau ikut suka la user nak manage kot mana pun. Bulan ni nk pakai 1GB, bulan depan 3GB, bulan seterusnya taknak pakai langsung pun boleh. Tiada Syarat2 yang wajib yg memaksa pengguna, dan baki 4GB lagi tu ikut suka nk pakai bila.Valid ikut tarikh aktif simkad! Rm109 8G valid sehingga 2tahun lebih!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Macam mana? Jimat tak jimat?? Teruja tak dengan pakej ONEXOX SP? Kalau anda nak tahu lebih lanjut tentang pakej ni atau apa sahaja tentang simkad  OneXOX, hubungi terus 0193010149. InsyaAllah saya akan membantu anda untuk berjimat dengan ONEXOX.

Ps: Simkad Sembang Bola edisi JDT pun saya ada. Kalau minat boleh pm ye.

Fast Action, Fast Result! 
~Jihad Ekonomi Berjemaah~ Hanina Sulaiman Call/SMS/WhatApps : 0193010149

No comments:

Post a Comment