Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Friday 28 October 2016

Min Kaffe - Bukan sebarangan Kopi!

Pek Baru Min Kaffe
Min Kaffe adalah kopi bermineral yang paling top di Malaysia ni. Aroma istimewa Min Kaffe berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma yang menusuk kalbu, Min Kaffe juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang menggalakkan penyerapan kalsium.

Dengan mengandungi nutirisi tambahan, ia menjadikan Min Kaffe sebagai kopi "bukan sekadar kopi" tau. Aroma istimewa Min Kaffe berasal daripada bijian kopi Robusta dan Garam Buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium. Tidak seperti kopi lain yang menyahkan segala mineral dalam badan, Min Kaffe mengisi kembali kehilangan dengan garam buluh yang kaya dengan mineral telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

Khasiat Min Kaffe

Sebab itulah, walaupun anda bukan penggemar kopi atau sering sahaja pening sebaik meminum kopi, anda tidak akan mengalami situasi yang sama bila mengambil Min Kaffe! Betul2 istimewa tau.. Eh, ini bukan nak buat promo saja-saja tau. Tak percaya, cubalah sepeket dua. Hehehe...

2 Sachet Min Kaffe PERCUMA 

Istimewa buat pembaca entri ini, saya berbesar hati memberikan trial pek (2 sachet) Min Kaffe kepada anda. Silakan komen dibawah untuk saya hubungi ye.


Fast Action, Fast Result! 
~Jihad Ekonomi Berjemaah~  Hanina Sulaiman Call/SMS/WhatApps : 0193010149

No comments:

Post a Comment