Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Monday 29 June 2020

Daftar Keahlian Tupperware, Apa yang Best??

Hi, Assalamualaikum,

Realiti selepas CN berjinak dengan perniagaan Tupperware. Realitinya.. Ramai rakan2 yang menolak kalau CN ajak untuk menjadi ahli Tupperware. Alasannya..

- Ala, tak join ahli pun boleh beli harga ahli
- Kalau join ahli pun bukan selalu beli barang, kalau kite minat barang tu barulah beli..
- Tak minat pun nak beli Tupperware, mahal ya ampunnn!!

Pernah jadi kan kat anda. Biasa kot benda macam ni. Tak kisahlah anda penjual atau pembeli, benda ni selalu kita dengar. Sebenarnya tanggapan anda bagi tu salah sama sekali tau. Mungkin sebab anda masih belum didedahkan dengan rahsia kelebihan bila dah jadi ahli Tupperware Brands. Jom CN cerita lebih lanjut.

Keahlian Tupperware MAHAL!

Eh, tak lah. Kalau nak jadi ahli Tupperware, anda hanya perlu keluarkan modal RM 73.50 sahaja. Anda akan menerima Member Kit seperti dalam gambar dibawah. Hadiah alu-aluan dari Tupperware tu aje dah bernilai lebih daripada modal anda keluarkan. Suka tak, bayar 73.50 dpat barang harga lebih daripada 73.50 tu. ;)
Kit Bag Tupperware. Nampak hadiah tu? Daftar terus dapat hadiah!

Sebaik aje anda menjadi ahli, inilah kelebihan yang anda akan dapat.

1) Dapat kad ahli eksklusif yang melayakkan anda mendapat diskaun pembelian produk 25% di stokis dan studio Tupperware SELURUH Malaysia.

2) Hadiah segera dari Tupperware. Macam yang saya maklumkan tadi, anda hanya perlu keluarkan modal RM 73.50 untuk pendaftaran, anda akan menerima set kit bag eksklusif dari Tupperware yang mengandungi katalog, buku panduan untuk membina bisnes anda serta hadiah2 yang ditetapkan oleh Tupperware. Yang pastinya hadiah tersebut sangat berbaloi dengan harga keahlian anda dah keluarkan.

3) Privilege purchase - Pembelian khas untuk ahli baru dengan harga sangat murah. Terdapat 3 pakej yang ditawarkan iaitu - Turbo Pack Plus, Treasure Box dan Water Flow Set + Treasure Box. Perkara ni nanti CN ceritakan pada entri seterusnya.
Pakej keahlian yang ditawarkan. Nanti kite cerita panjang ye

4) Hadiah Special dari CN bila anda menampakkan usaha. Setiap usaha anda akan dihargai, insyaAllah.


5) Hadiah dari HQ melalui 2 program utama untuk ahli baru iaitu NCAP dan ePerks. Untung tau, dulu CN join takde dapat 2 program ni. sob..sob..

6) Bila dah jadi ahli, anda dialu-alukan untuk hadir ke event Tupperware. Dari sekecil-kecil party hinggalah ke Jubilee yang diadakan besar-besaran setiap tahun. Best tau!


7) Peluang mendapat kereta yang disponsor serta melancong ke luar negara secara PERCUMA.

8) Bagi yang berminat menjana pendapatan tambahan dengan Tupperware, kami akan membantu anda untuk mendapatkan pendapatan sampingan sekurang2nya RM 500 setiap bulan, yang penting anda mestilah komited & fokus!


Fast Action, Fast Result!
~Jihad Ekonomi Berjemaah~

Hanina Sulaiman
SMS/Call/WhatApps : 019-3010149
Link Whatapps: www.wasap.my/60193010149/tupperware
Promosi Stock Clearence : https://t.me/TupperwareKatalogLatest

1 comment:


  1. Izin promo ya Admin^^

    Bosan gak tau mau ngapain, ayo buruan gabung dengan kami
    minimal deposit dan withdraw nya hanya 15 ribu rupiah ya :D
    Kami Juga Menerima Deposit Via Pulsa
    - Telkomsel
    - XL axiata
    - OVO
    - DANA
    segera DAFTAR di WWW.AJOKARTU.COMPANY ....:)

    ReplyDelete