Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Tuesday 4 November 2014

Selamat Ulang Tahun, atok!!

Assalamualaikum..

Hari ini, tanggal 4 November 2014 adalah ulangtahun kelahiran atok yang ke-67. Selamat ulangtahun kelahiran, atok!! Maaf tahun ni tak dapat raikan hari paling bermakna ini sebab saya perlu berangkat ke Kuala Lumpur untuk hadiri temuduga. Walaubagaimanapun, saya.sentiasa doakan atok sentiasa sihat, panjang umur dan murah rezeki.

Saya sayang atok dan nenek, saya mahu mereka sentiasa sihat. Walaupun saya seorang yang agak sibuk, tapi saya ingin menjaga mereka sebaik mungkin. Saya pastikan bekalan suplemen untuk mereka mencukupi setiap bulan. Antara suplemen yang saya pastikan sentiasa ada untuk mereka adalah vivix, ESP dan performance drinks. Kalau nak tahu, ketiga-tiga suplemen ini adalah sesuai untuk warga emas yang menghidap diabetes dan darah tinggi. Banyak testimoni kesan pengambilan 3 produk ini. InsyaAllah nanti saya akan kongsikan di lain entri.

Eh, da cerita banyak tentang atok dan nenek,anda nak kenal dengan mereka? Mari tengok gambar dibawah. Jeng..jeng..jeng...



Itulah atok dan nenek a.k.a daddy dan mummy saya. Insan yang melahirkan saya ke muka bumi ini. Comey tak? Mestilah comey, tengok lah anak mereka ni.. ;) Saya panggil mereka atok dan nenek kerana suka mengajuk percakapan anak2 saudara saya. Kalau anda nak tahu, kadang kala ramai juga rakan2 saya yang keliru dan panggil kedua-duanya dengan panggilan atok dan nenek.siap cakap nenek saya muda sangat.lebih2 lagi nenek memang consume vivix, lagi lah kelihatan muda.hehe..

Kepada anda yang ingin menjaga kesihatan orang tua anda, dipersilakan untuk mendapatkan set suplemen tersebut. Peruntukkan sedikit belanja untuk memastikan mereka sentiasa sihat dan bertenaga.Inilah masa untuk kita berbakti kepada orang tua selagi hayat mereka. Jangan sudah tiada nanti, baru menyesal. 《---Peringatan untuk diri sendiri juga.. ;)


Oklah, sampai ini sahaja entri saya untuk kali ini. Sambil tunggu pesawat sampai, saya ulangkaji sedikit untuk temuduga esok. Anda semua doakan saya berjaya ya. Amin....

Salam sayang,
Hanina sulaiman
SID:888945
0194715475/0193010149

No comments:

Post a Comment