Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Thursday 6 November 2014

Teman perjalananku..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, saya telah pun melepasi dugaan semasa temuduga. Dah lama tidak ditemuduga, rasa kekok pula.hehe.. insyaAllah dalam 2 minggu lagi saya akan tahu jawapan temuduga tadi. ;)

Okey, kali ini saya nak cerita tentang teman perjalanan saya. Kalau nak tahu, saya seorang yang selalu "travelling" termasuklah kerja luar, melancong dan juga melawat keluarga. Dalam sebulan, pasti 5 hingga 6 perjalanan yang akan dibuat. Oleh itu, mestilah saya sudah mempunyai senarai barang untuk dibawa. Kalau pakaian dan peralatan, kebanyakkan dari kita sudah arif bagaimana untuk mengemasnya. Yang saya nak tekankan kali ini adalah tentang persediaan perubatan atau suplemen.

Saya sebagai seorang pengamal suplemen, pastilah banyak suplemen yang akan saya bawa ke sana sini. bergantung juga kepada individu, mungkin ada 1 jenis suplemen, mungkin juga ada 10 jenis suplemen. Bagi saya sendiri, saya akan jadikan 6 jenis suplemen sebagai rutin saya.Jadi untuk pastikan suplemen yang dibawa tidak mengambil ruang yang besar, saya akan bungkus suplemen begini.


1 ruang untuk Vitamin C
1 ruang untuk B Complex
1 ruang untuk Vitamin E
1 ruang untuk GLA
1 ruang untuk Peppermint Ginger
1 ruang untuk Ostematrix + Vitalea

Tadaaa...siap!Comel sahaja kan? Sebuah bekas yang kecil dan kompleks. Biasanya 1 bekas ni boleh memuatkan suplemen untuk kegunaan 5 hari.jadi kalau nak lebih, boleh lah anda beli kotak pil sebegini banyak2 sikit.kalau pelanggan saya biasanya akan dapat sebagai cenderhati (selagi stok masih ada.hehe..)
Setakat ini sahaja untuk kali ini. Jumpa nanti di lain entri ye. ;)

Salam mesra,
Hanina sulaiman
Sid:888945
0194725475/0193010149

No comments:

Post a Comment