Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Thursday 26 January 2017

Novel : Bila Playboy Jatuh Cinta

Gambar rabbit gitew...kikiki

Novel:Bila Playboy Jatuh cinta


Jumlah Muka Surat: 616
Berat (Kg): 0.49
===========================
Hanya kerana sejumlah wang, Sarah terpaksa dinikah dengan Ziyad, lelaki yang menhadi pujaan hati adiknya, Mira. Tidak rela bernikah dengan lelaki itu, Sarah nekad melarikan diri mengikut Soffiya ke Kuala Lumpur.

Namun, pertemuan dengan Fattah telah mengacau-bilaukan hidup Sarah. Labih haru lagi playboy itu adalah kekasih hati Soffiya. Tindakan Sarah mendedahkan sikap sebenar Fattah telah menyebabkan dia dihalau.
Rentetan dengan itu, satu insiden telah menyebabkan Sarah dan Fattah disatukan sebagai suami isteri. Namun, hubungan yang mula berputik bahagia diduga apabila Ziyad kembali menagih kasih.

Dapatkah rumah tangga Sarah dan Fattah bertahan sehingga ke penghujungnya? Di manakah letaknya secebis bahagia yang Sarah nantikan itu?

“Kat mana-mana pun awak pergi, kita akan jumpa balik. Awak tak rasa ke yang itu menandakan jodoh kita kuat?” - Fattah
“Jodoh? Dengan dia ni? Oh, tidakkk!!!” - Sarah

Link:
Bila Playboy Jatuh Cinta <<  Klik untuk ke website pembelian secara online

Fast Action, Fast Result! 
~Jihad Ekonomi Berjemaah~ Hanina Sulaiman Call/SMS/WhatApps : 0193010149

No comments:

Post a Comment