Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Tuesday 3 January 2017

Selamat Tahun Baru 2017!

Assalamualaikum,

Selamat Tahun Baru 2017! 
Semoga tahun 2017 ini menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya. 



Penutup 2016..
Terima kasih kepada rakan2 yang sudi singgah sebentar ke blog saya yang suam-suam kuku ni. Doakan saya lebih "panas" tahun ni ye.. Terima kasih juga buat pelanggan2 yang ukhuwah kita bermula melalui blog ni. Tak sangka juga blog yang saranghae ni ada juga yang sudi membelek. Terharu sangat tau bila tahu kalian dapat info dari blog ni. sob..sob... Sayangggg korang!!


Cerita tentang tahun baru, pastinya anda ada azam baru kan? Ke... pasang niat sambung azam 2016 yang tak selesai lagi? Hehehe...

Untuk tahun ini, saya berazam untuk menjana pendapatan tambahan RM xxxx sebulan melalui bisnes2 sampingan saya. Angka sebenar biarlah rahsia... Saya juga berazam untuk menjadi chef di rumah. Almaklumlah, sebelum2 ni saya kan duduk berjauhan dengan En. Suami. Sekarang tengah merangkak la, nak masak asyik tenung menu. Lepas2 ni harapnya semua resepi dah melekat kat kepala aje. Hehehe..

InsyaAllah.. semoga Allah permudahkan jalanku.


Oh ya, saya ucapkan selamat kembali ke sekolah buat anak2 dan guru2 sekalian. Semoga proses pembelajaran dapat berjalan lancar dan dapat dimanfaatkan sebaik-baiknya dalam kehidupan seharian. Aamiin...

Okaylah... jom kita sambung tugasan hakiki semula. Ni dok menaip masa waktu rehat. Curi masa sikit buat update blog saranghae ku. 

Nak pesan sikit... Walau siapa pun anda, walau apapun anda ingin lakukan, saya doakan yang terbaik buat anda semua. Lakukan yang terbaik bermula SEKARANG agar tidak menyesal KEMUDIAN HARI. Peace!


Fast Action, Fast Result! 
~Jihad Ekonomi Berjemaah~ Hanina Sulaiman Call/SMS/WhatApps : 0193010149

No comments:

Post a Comment