Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Thursday 12 January 2017

Selamat Ulang Tahun Kelahiran, Hanina!

Assalamaualakum,

Alhamdulillah, 2 hari lepas usia saya genap 33 tahun. Bersyukur dengan rahmat dan rezeki Allah dah bagi selama 33 tahun menjadi warga dunia yang fana ini.


Terima kasih juga buat keluarga, saudara mara, rakan2 dan para pelanggan yang memberi ucapan dan mendoakan yang baik-baik buat saya. Semoga doa kalian semua dimakbulkan. Aamiin ya Rabb..

Dikesempatan ini, saya juga ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir buat rakan-rakan yang menyambut hari kelahiran pada bulan Januari. Semoga kita semua berbahagia, diberi kesihatan terbaik, diluaskan rezeki dan sentiasa mendapat perlindungan Allah.


P/S: Saya tawarkan HOT DEAL buat sesiapa yang lahir dalam bulan ni. Pilih sahaja produk HOT ITEM yang saya jual dan hubungi saya untuk dapatkan harga terbaik. Mudah kan?

Fast Action, Fast Result! 
~Jihad Ekonomi Berjemaah~ Hanina Sulaiman Call/SMS/WhatApps : 0193010149

No comments:

Post a Comment