Ya Allah! Bukakanlah bagiku pintu-pitu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu kesihatan, pintu nikmat, pintu keberkatan, pintu rezeki, pintu kekuatan, pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu ilmu, pintu keampunan dan pintu Syurga-Mu. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Jom Shopping di sini!

Jom Shopping di sini!
Dapatkan produk Tupperware idaman anda DISINI!

Tuesday 27 January 2015

Perjalanan Menuntut Ilmu (Part 3)

Baiklah, setelah beberapa hari baru saya punya kesempatan untuk update entri perjalanan menunut ilmu ni. Macam sibuk sangat kan?hehe..

Nak dijadikan cerita, saya akhirnya dapat mengambil gambar dengan Kak Cery si Jutawan Shaklee. Gembira bukan main lagi. Alhamdulillah, tercapai juga hasrat nak berselfie dengan beliau. ;)

Bersama Kak Cery, Jutawan Shaklee Malaysia


Kelas Blog Asas ini sangat bst. selama ni saya buat post syok sendiri je. Rupa-rupanya ada benda yang saya tak tahu seperti SEO dan juga tips2 lain. Ha, kalau nak tahu apa yang saya dapat masa kelas tersebut, silalah hadir ke kelas ye. Jangan ponteng kelas.haha..

Eh, lupa pula. Sebelum tamat kelas, kami dapat hadiah tau.. Best sangat!!


Shaklee Collagen Powder


Salam Manis,
Hanina Sulaiman
0194725475/0193010149

No comments:

Post a Comment